Mit navn er Jannik Stamm Mikkelsen, og jeg har startet Visual Proof med en ambition om at gøre videoindhold til digital markedsføring en tand sjovere og meget mere personlig - gennem reportagebaseret visuel storytelling, der vækker følelser.

Gennem de sidste 10 år har jeg som videojournalist, tv-tilrettelægger og redaktionschef stået i spidsen for udvikling og produktion af en lang række tv-programmer til landets største broadcastere; fra underholdningsprogrammer og reportage som ’Kochen på Toppen’ (TV3) og ’Familien Pedersen’ (Discovery) til prisvindende børneprogrammer hos DR Ultra og Ramasjang.

Derfor bygger mit arbejde med indhold til markedsføring på de samme principper, som jeg tidligere har brugt til at fange og fastholde opmærksomheden fra flere hundredetusinde tv-seere.

Kernen er autentisk og levende historiefortælling – tilsat en god knivspids jysk humor og kreativ spidsfindighed.  En filosofi jeg med Visual Proof forsøger at omsætte til praksis for virksomheder, der ønsker at styrke deres digitale tilstedeværelse på en måde, der opbygger tillid, styrker brandbevidsthed og skaber vækst.

Samarbejdspartnere

En skarp marketingstrategi og distributionsplan er altafgørende for en effektiv videoproduktion. Derfor samarbejder Visual Proof med nogle af landets dygtigste marketingspecialister, når indholdet skal udformes og sendes effektivt ud over rampen - blandt andet Marketing Bureauet ‘We Are Humans’, der har over 10 års erfaring med online annoncering og brandingkampagner.

Vi sørger i fællesskab for den performance tracking og analyse, der er afgørende for at kunne optimere og effektivisere en kampagne på sigt.  

Endelig står en række af dygtige fotografer, klippere og tilrettelæggere klar til at assistere, når opgaverne vokser.

Med andre ord er din videoproduktion hos Visual Proof altid i trygge, erfarne hænder uanset projektets omfang og karakter 😉