Visual Proof produktioner

Med Visual Proofs særlige tilgang til kommerciel formidling, kan du give dit brand en menneskeligt ansigt gennem video, der vækker opmærksomhed og vinder tillid.

Få en hjælpende hånd til hele processen - helt fra den fundamentale brandingstrategi til udvikling og produktion af underholdende annoncer, profilfilm eller corporate kommunikationsvideo, der bare virker!

Her på siden kan du se et udpluk af film fra tidligere produktioner.

Nordborg Resort

Rejsegilde for de helt store - OG de små…

Nordborg Resort inviterede i efteråret 2024 til rejsegilde for at fejre etableringen af Nord-Als’ kommende turistmagnet. Bag resortet står to af Danmarks største virksomheder; Linak og Danfoss-koncernens BMC-fond. Men nogle af samfundets mindste var også repræsenteret til den ellers ret formelle begivenhed. Det gav afsæt til en anderledes levende og sjov reportage, med smittende smil fra både bedsteforældre og børnbørn.

Landsskuet 2024

De bedste historier fra landet til byen

I forbindelse med Landsskuet 2024 stod Visual Proof i spidsen for at give markedsføringen af det over 100 år gamle dyrskue i Herning et frisk pust - med målsætningen om at skabe fornyet opmærksomhed omkring det traditionsbundne landbrugsevent fra især børnefamilier og byboer.

Gennem en intensiv tilstedeværelse på Facebook og Instagram lykkes på bare tre uger at nå ud til 390.000 unikke Meta-konti med over 330.000 visninger og 86.000 interaktioner. Indsatsen resulterede desuden i over 50.000 besøgene gæster i løbet af de tre åbningsdage.

Her kan du se et lille udpluk af de mange forskellige videoer, der var med til at bane vejen for Landsskuets succesfulde markedsføringskampagne.

Behind the scene

Den autentiske reportage

En anderledes præsentation

Reel med store følelser

På gensyn

Opfølgning med ‘den gamle’

META-KAMPAGNE

“Vi valgte Visual Proof til at give markedsføringen af Landsskuet 2024 et ekstra løft. Og hvilken succes! Jannik formåede med hans store engagement, faglige kompetencer, energi og ikke mindst personlige egenskaber, at vise levende videoer og reportager af, hvad Landsskuet kan bidrage med af oplevelser for både udstillere og besøgende. Vi har derfor aldrig været i tvivl om, at Jannik også i 2025 er en vigtig brik på Landsskueholdet.”

Mads Fjordside, Leder af Landsskuet

We Are Humans

Et bureau med begge ben på jorden

‘We Are Humans’ er et digital marketing bureau med særlig fokus på tætte kunderelationer og jordnær, ærlig kommunikation. Og det er netop budskabet, som Visual Proof har hjulpet med at formidle gennem en autentisk reportagebaseret brandfilm og en lang række kortere videoannoncer til sociale medier.

Nedenstående eksempler er et udpluk af den samlede videopakke, som i øvrigt illustrerer, hvor meget forskelligt indhold, der kan komme ud af kun et par dages optagelser.

Blooberen

Dygtige nørder

Kundevideo

Top-line

På møbelmesse med højt humør

Messevideo behøver ikke at være kedelig!

Til Park Fermé Møbelmesse 2024 har Visual Proof i samarbejde Top-line produceret en række små stemnings- og produktvideoer for at skabe opmærksomhed blandt kunder og samarbejdspartnere.

Den gode stemningsrapport

Den lille teaser

Den stilrene produktvideo

Theo.ai

Kompleks SaaS gjort levende med humor og personlighed

Den nystartede SaaS-virksomhed ‘Theo’, der tilbyder service til CSRD-rapportering, havde brug for hjælp til at skubbe deres produkt ud over rampen. Målet var at gøre den langhårede jurasnak lidt mere underholdende og interessant uden at blive for useriøs og miste troværdighed i B2B-markedet. Desuden ønskede de tre foundere at lægge vægt på den menneskelige præsentation i forsøget på at vinde tillid fra potentielle nye kunder.

En 2,5 minutter lang profilfilm blev sammen med supplerende optagelser versioneret ud til en SoMe-videopakke på i alt 13 klip, der siden er udnyttet til at styrke brandbevidsthed og tiltrække nye kunder og omsætning gennem organisk trafik og betalt annoncering - primært via LinkedIn.

Nedenfor er tre yderligere eksempler fra Theo’s videopakke.

Blooberen

Eksperter i CSRD

Den lille sjove

Aarhus Vinterherberg

En barsk historie, der vækker sympati og håb

Aarhus Vinterherberg, der drives med støtte fra Røde Kors, Blå Kors og Kirkens Korshær, er hvert år udfordret på at skaffe nok frivillige hænder til at holde dørene åbne for udenlandske hjemløse uden opholdstilladelse i de koldeste måneder af året.

Løsningen blev en længere profilfilm samt en række kortere versioneringer til sociale medier, der med udgangspunkt i den barske historie om de hjemløse forsøger at vække sympati og lyst til at hjælpe.

Alt det bedste fra TV

Visual Proofs autentiske formidling har sine rødder fra reportage- og underholdnings-tv. Stifter Jannik Stamm Mikkelsen har som journalist og redaktionschef arbejdet i over 10 år med udvikling og produktion af tv-programmer ved både DR, Metronome Productions og Kompagniet.

Her er et lille udpluk:

Med Rygsæk og Rullekuffert
Kompagniet, Produceret for TV2

Mission Valhalla
Metronome, Produceret for DR Ramasjang

Team Pedersen
Metronome, Produceret for Discovery

Vi Er Ordbildne
Metronome, Produceret for DR1

Kochen på Toppen
Metronome, Produceret for Viasat

Ultranyt i Sierra Leone
DR, Produceret for DR Ultra og Danmarks Indsamlingen

TV Avisen
DR, Reporter og Nyhedsjournalist

MGP 2019
DR B&U, Produceret til DR1

Joakim vs. Nepal
DR, Produceret for DR Ultra